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MarioGeorgescu

[TUTORIAL] Telegondola pe SA:MP

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Pentru inceput aveti nevoie sa va folositi de micile variabile si coordonate pe care vi le pun eu mai jos, le puneti la inceput de Gamemode dupa variabilele voastre sau inaintea lor.

new Float:TelegondolaPositii[22][7] =
{
    {-2628.5190,    -2567.1509,        3.9251,        4.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2632.3071,    -2531.1753,        31.2590,    8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2636.5498,     -2418.1416,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2635.8540,     -2303.7793,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2635.2156,     -2225.2461,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2565.9692,     -2085.4419,     148.101,     8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2487.1965,     -1933.6085,     321.273,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2440.1958,     -1837.3865,     442.930,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2388.7959,     -1734.9443,     495.054,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2354.8542,     -1668.6501,     509.576,    8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2354.9790,     -1636.7830,     484.432,    4.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000}, 
    {-2354.9790,     -1628.7830,     484.432,    0.2,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2347.4185,     -1667.4948,     509.576,    8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2381.0515,     -1735.0094,     495.054,    8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2432.6907,     -1837.9680,     442.930,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2558.2688,     -2085.6208,     148.101,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2627.2371,     -2224.5845,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2628.1282,     -2303.6682,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2628.6846,     -2417.4622,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2624.7708,     -2530.4343,     31.2590,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2628.5190,     -2550.1509,     3.92516,      4.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000}, 
    {-2628.5190,     -2540.1509,     3.92516,      0.2,    0.00000,     0.00000,    90.0000}
};

new Float:TelegondolaPositii2[22][7] =
{
    {-2354.9790,     -1636.7830,     484.432,    4.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2354.9790,     -1628.7830,     484.432,    0.2,    0.00000,     0.00000,    90.0000}, 
    {-2347.4185,     -1667.4948,     509.576,    8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2381.0515,     -1735.0094,     495.054,    8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2432.6907,     -1837.9680,     442.930,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2558.2688,     -2085.6208,     148.101,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2627.2371,     -2224.5845,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2628.1282,     -2303.6682,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2628.6846,     -2417.4622,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2624.7708,     -2530.4343,     31.2590,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2628.5190,     -2550.1509,     3.92516,      4.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2628.5190,     -2540.1509,     3.92516,      0.2,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
       {-2628.5190,    -2567.1509,        3.9251,        4.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2632.3071,    -2531.1753,        31.2590,    8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2636.5498,     -2418.1416,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2635.8540,     -2303.7793,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2635.2156,     -2225.2461,     31.1116,     8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000},
    {-2565.9692,     -2085.4419,     148.101,     8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2487.1965,     -1933.6085,     321.273,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2440.1958,     -1837.3865,     442.930,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2388.7959,     -1734.9443,     495.054,    8.0,    0.00000,     0.00000,    60.0000},
    {-2354.8542,     -1668.6501,     509.576,    8.0,    0.00000,     0.00000,    90.0000}
};

new telegondola1;
new telegondola2;
new ruta2 = 0;
new ruta3 = 0;
Dupa ce ati facut variabilele si ati adaugat coordonatele de miscare de mai sus, mergeti la OnGameModeInit() si adaugati urmatoarele liniute 😉

telegondola1 = CreateDynamicObject(5837,TelegondolaPositii[ruta2][0],    TelegondolaPositii[ruta2][1],    TelegondolaPositii[ruta2][2],    TelegondolaPositii[ruta2][3],    TelegondolaPositii[ruta2][4],TelegondolaPositii[ruta2][5]);
    MoveDynamicObject(telegondola1,    TelegondolaPositii[ruta2][0],    TelegondolaPositii[ruta2][1],    TelegondolaPositii[ruta2][2],    TelegondolaPositii[ruta2][3],    TelegondolaPositii[ruta2][4],TelegondolaPositii[ruta2][5],TelegondolaPositii[ruta2][6]);
    telegondola2 = CreateDynamicObject(5837,TelegondolaPositii2[ruta3][0],    TelegondolaPositii2[ruta3][1],    TelegondolaPositii2[ruta3][2],    TelegondolaPositii2[ruta3][3],    TelegondolaPositii2[ruta3][4],TelegondolaPositii2[ruta3][5]);
    MoveDynamicObject(telegondola2,    TelegondolaPositii2[ruta3][0],    TelegondolaPositii2[ruta3][1],    TelegondolaPositii2[ruta3][2],    TelegondolaPositii2[ruta3][3],    TelegondolaPositii2[ruta3][4],TelegondolaPositii2[ruta3][5],TelegondolaPositii2[ruta3][6]);
Dupa ce ati adaugat si aceste liniute, mergeti undeva la sfarsitul GM-ului si undeva intr-e functiile pe care le aveti voi acolo, adaugati si acest script.

public OnDynamicObjectMoved(objectid)
{
//    new Float:x, Float:y, Float:z;
    if(objectid == telegondola1)
    {
        MoveDynamicObject(telegondola1,    TelegondolaPositii[ruta2][0],    TelegondolaPositii[ruta2][1],    TelegondolaPositii[ruta2][2],    TelegondolaPositii[ruta2][3],TelegondolaPositii[ruta2][4],TelegondolaPositii[ruta2][5],TelegondolaPositii[ruta2][6]);
        if(ruta2 >= 21)
        ruta2 = 0;
         else
         ruta2 ++;
     }

    if(objectid == telegondola2)
    {
        MoveDynamicObject(telegondola2,    TelegondolaPositii2[ruta3][0],    TelegondolaPositii2[ruta3][1],    TelegondolaPositii2[ruta3][2],    TelegondolaPositii2[ruta3][3],TelegondolaPositii2[ruta3][4],TelegondolaPositii2[ruta3][5],TelegondolaPositii2[ruta3][6]);
        if(ruta3 == 21)
        ruta3 = 0;
         else
         ruta3 ++;
      }

}
Pentru a avea si mappingul de care aveti nevoie, urmariti instructiuniile de mai jos, sunt folositoare.

Pentru inceput descarcati ASTA este includul cu mapa chilliad.

Pentru a va asigura ca nu este un virus, dai click chiar AICI.

Apoi dupa ce ti-ai descarcat acest include, il pui in inlcudurile de la pawno.

Dupa care, trebuie sa adaugi dupa ultimul include al vostru din Gamemode, 

#include <Chilliad>
Dupa ce ai adaugat ce ti-am scris mai sus #include <Chilliad>, mergi la 

public OnGameModeInit()
si adaugi 

LoadChilliad();
dati Complime si Done. Intrati pe server, aveti Telegondola si putin Mapping care nu va va crea nici umpic de lag in GM. 

Sper ca v-am ajutat cu acest tutorial.

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